Obserwatorzy

czwartek, 3 marca 2011

...

"narodziny"
 potrzeba zamalowania tektury na czerwono- krzyczała mi w głowie...więc wyrzuciłam to z siebie, a gdy była już czerwona na całej powierzchni - poczułam potrzebę rozświetlenia tej czerwonej monotonii - i światło zaczeło się rozchodzić - nazwałam to "narodziny" - ewidentnie krzycząca ze mnie tęsknota za zmianą w życiu... zmiana się nie rodzi - więc narodziło się coś na tekturze farbami

"wszystkie drogi"

dopiero po kilku godzinach od namalowania zdałam sobie sprawę co namalowałam - tydzień wcześniej przeczytałam gdzieś cytat - "drogi prowadzą zawsze do ludzi" - Antoine de Saint - Exupery

2 komentarze:

  1. Witaj, pozwolę sobie zagościć tutaj u Ciebie na stałe. Podoba mi się, po prostu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. witam serdecznie i bardzo dziękuję za wyróżnienie mnie swoją uwagą

    OdpowiedzUsuń